sobota, 17 grudnia 2011

Mamy wiedzieć czym zostaliśmy OBDAROWANI!


Witam wszystkich odwiedzających :-)

Mamy wiedzieć czym już zostaliśmy obdarowani a nie tylko widzieć jak niedoskonali jesteśmy!

I Kor 2:12
bw-    A myśmy otrzymali nie ducha świata, lecz Ducha, który jest z Boga, abyśmy wiedzieli, czym nas Bóg łaskawie obdarzył.
Ew. Jan 8:32
bw-    I poznacie prawdę, a prawda was wyswobodzi.

     Zanim cokolwiek uczynimy w stronę Boga, najpierw Bóg stawia przed nami Słowo.  Słyszałem kilka  razy stwierdzenie „prawda cię wyswobodzi” . Tylko częściowo jest to ‘prawda’, ponieważ przytoczony werset najpierw stawia warunek – poznacie prawdę.  Poznać to wiedzieć , dopiero kiedy poznam i zrozumiem co Bóg w Chrystusie uczynił usprawiedliwiając z łaski, każdego kto wierzy,  mogę doświadczyć faktycznej wolności, która nie jest iluzją czy obietnicą bez pokrycia.

     Czy jesteś wolny naprawdę ! Bo Pan Jezus przyniósł to dla ciebie i dla mnie.

     Kiedy już poznaliśmy Prawdę następuje kolejny etap – uświęcenie.  W moim własnym życiu był czas który mógłbym opisać stwierdzeniem  - „No to teraz biorę się/wziąłem się  do roboty”.  Pozornie na początku wszystko się zgadzało, poza tym, że to ‘wzięcie się do roboty’ przynosiło dość mierne efekty. Kolejne  powierzanie się Bogu, kolejne ‘handlowanie’ ze Stwórcą –„ja Tobie post a Ty mi błogosławieństwo, ja Tobie dobry uczynek, a ty mi dobry uczynek”  aż do momentu kiedy za Pawłem musiałem powtórzyć  - „któż mnie wybawi z tego ciała śmierci”.
      
     Poznacie prawdę a prawda was wyzwoli, a w powyższej kwestii brzmi  ona – Otrzymaliśmy Ducha Świętego abyśmy WIEDZIELI CZY JUŻ JESTEŚMY UBŁOGOSŁAWIENI   i to darmo ŁASKI.
Skończone dzieło Jezusa Chrystusa przygotowało już wszystko a Bóg chce abyśmy wiedzieli, że zostaliśmy OBDAROWANI, i znali treść obdarowania. Wiedząc to możemy być Jego świadkami, o Nim opowiadać, Jego wywyższać, Jemu dziękować …..przez wiarę doświadczając z pełni dziedzictwa. 

Pozdrawiam
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz