piątek, 25 listopada 2011

Przeznaczeni do panowania

Witam i przepraszam za "nieregularność" moich wpisów.
Mam ogromną radość poinformować wszystkich, że razem z moim synem Tymoteuszem "popełniliśmy":-) tłumaczenie książki "Destined to Reign" (Powołani/Przeznaczeni do Panowania) napisanej przez pastora Josepha Prince. Zrobiliśmy to najlepiej jak potrafiliśmy i wierzę, że istota przesłania została w nim (tłumaczeniu) zawarta :-). Nie ukrywam, że czytając tłumaczenie na nowo i na nowo stale bym coś zmieniał ale w ten sposób nigdy by to tłumaczenie nie ujrzało światła dziennego.
 Muszę w tym miejscu podzielić się świadectwem pewnej walki, która dokonała się we mnie zanim w ogóle sięgnąłem po tą książkę. Kiedy zarekomendowano mi tą pozycję, pierwsze pytanie, które się pojawiło to; czego mogę nauczyć się od pastora z Singapuru? Tutaj, w Europie jest "kolebka" Chrześcijaństwa a nie jakiś Daleki Wschód!. Drugie pytanie to; czego mogę nauczyć się od tak młodego człowieka? Miałem jednak świadomość, że bez przeczytania tej książki nie odpowiem sobie na żadne z tych pytań. Dziękuję Bogu, że dałem się namówić temu spokojnemu głosowi gdzieś tam w sercu, który mówił "przeczytaj" i nie odstawiłem jej na półkę w swoich ambicjach i pysze .
Musze powiedzieć, że ze wszystkich książek, które przeczytałem, oczywiście poza Biblią, ta stała się najefektywniejszym narzędziem w rękach Boga, aby objawić mi podstawowe prawdy chrześcijańskiego życia i uświadomić ogrom Bożego daru usprawiedliwienia w Jezusie Chrystusie. Doskonałość skończonego dzieła, w którym mamy chodzić przez wiarę. Zachęcam was do przeczytania jej, najlepiej w oryginale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz